Tuesday, May 3, 2011

CUrHaT...

salam...

nota: budak bawah 18 tahun tak digalakkan bace..haha..kerana karangan ini mempunyai unsur negatif dan bahasa yang kurang sesuai untuk digunakan semasa mengorat..haha

Apa korang rase bila korang dah bersedia menerima seseorang..tup..tup...that guy p pilih orang laen?...padahal dia duk ngayat korang siang malam tanpa henti?...

aku?...senang je jawapannye...meh sineh kepala budak tuh..ku jotos sampai lebam dengan kadar kelajuan cahaya selang lima saat...

Budak tuh bagi aku kurang hajo kot..ko dh ngorat..pastu awek tuh dh membiak taman dalam hati..ko pilih orang laen..memang lu bikin panas la beb..

kalau aku jumpe budak tuh kan..memang aku tumbuk buah pinggang die laju-laju la..smpai guling-guling la aku buat...bio die rase besh tak kene dumb mcm orang bodoh...

lu kan beb..memang sengal..

dan kawan..itu adalah rasa hati aku sekarang...selama ini aku berperang dengan hati dan perasaan..tapi minggu neh bile aku dh yakin dengan apa yg aku rase..aku buka pintu hati aku untuk die..

tapi kawan...apa yang aku dapat...aku hanya dapat berita mengejutkan dari salah seorang srikandi hassan dan aziyah..yang bagitau kawan baik die sudah tangkap cintan dengan mamat neh...

ape perasaan aku?...aku rase aku buat kerja bodoh..bodoh yang teramat sangat..sepanjang dua minggu tak bersms dengan aku rupa2nye die duk sms dengan kawan baik adik aku...

kawan adik aku tuh baek..budaknya cantik..jujur..tak sanggup aku nak lukakan ati budak tuh..takpelah..aku undur diri..lagipun setelah membawa perkara ini ke pengetahuan kawan2 lelaki yang lain..depa sume ckap tinggalkan dan lupakan die..kalo betul die suka kan aku..lapan tahun dulu die dh pilih aku..bukan lepas die break up dengan awek die..

dan bermula malam neh..aku nekad..Ya Allah..bantulah hambaMu ini..moga ditunjuk jalan yang lurus..amin..

===>perasaan saya?...menangis la..sedey!!!...

katak hijau...

2 comments:

  1. ndak perlu sedey..buang masa jep..
    bungoks btol la org 2..

    ReplyDelete
  2. mau tak nanges madam..sakit ati kot..semalam je nanges..malam neh takde dah..idup musti di teruskan..h0h0

    ReplyDelete