Sunday, May 15, 2011

YM oh YM....


Salam...

haha...(gelak dulu)...semalam takde keje sebenarnye..buhsan n tiada perasaan...so dengan bangganye ku bukak incik lappy dan terus sign in Yahoo Messenger (YM)...

Sebenarnye sejak aktif dengan Buku Muka (FB) dh lame tinggalkan dunie chatting secara open neh..ditambah pulak dengan pc kat upis tuh asyik kene block dengan admin..lagi la sangap nak melayari incik YM neh...

Kat umah pulak...kemalasan jua terserlah sebab nak kene download satu2 die punye mak nenek tuh kan..so baik gune Buku Muka jelah..lagipun nak chatting ngan sapa pong...haha

DAN semalam...aku pun p la berjinak kembali...haha...aku guna nama wardinot_ieza (alamat email)

PERBUALAN PERTAMA
=================

seorang lelaki berusia 22, lokasi ipoh, perak..tak ingt die gune nickname ape...

DIA: asl plz
AKU: 26/f/jb...awak?
DIA: 22/m/ipoh..
AKU: owh..muda lagik..study ke?...
DIA: Muda la bagus..kuat...
AKU: WHAT EVER!!!!
DIA: haha

Perbualan kami mati disitu...aku dh malas nak layan spesis manusia mcm neh...suke mendouble meaningkan sesuatu...aku tak suke type org cenggineh...haha

PERBUALAN KEDUA
===============

DIA:BUZZ
AKU: yup
DIA: BUzy ke?
AKU: kalo buzy takdenye ngadap menda alah neh..
DIA: Owh...dah makan?
AKU: dah..pukul 10 malam kot..
DIA: Saye tak makan lagik..sampai ati tak ajak makan sekali...
AKU: MOTIP..perlu ke nak berajak bagai..
DIA: uish...perlu la..
bla..bla...bla...

perbualan kami terhenti bile die tanye apsal aku tak suke kuar malam n mengutuk antiviti aku yg suke tgk tv dn bace novel sebagai membosankan...Lu pahal mat..!!!

PERBUALAN KETIGA
================
DIA: hai
Aku..yup.
DIA: Buat ape?
AKU: Online la..
DIA: yelah online..
AKU: saje je melayari alam maya
DIA: Alam maya yer...
AKu: Takklah..alam mistik
DIA: Awk neh suke merepek kan...
AKU: Sah2 saye tulis dengan terang di situ..ALAM MAYA...lagi mau tanye ke...haha

dan perbuualan kami pun mati disitu...haha

Pagi neh sebelum p assg ku cite kesah neh dengan sorang kawan aku..nama die shikin..haha..

Die punye gelak bagai nak rak..katanya "ko neh ape la..potong stim betul..budak tuh baru nak gedik ngorat ko..tak romantik langsung..haha..ckapla ko sedey sebab baru putus ke..neh ko taruk depa...haha"..

dan kesimpulannya kan..aku neh tak sesuai dengan budaya YM lagik...Dan tua KOT...haha..malas la duk melayan soklan merapu depa tuh..haha...sorry YM..bye..bye YM..haha

salam sayang...
haniza

1 comment:

  1. sah2 la kakak aku sorng nih..owg nk ngorat kowt..hahaha..senget glew!!

    ReplyDelete